שיתוף טופס קול קורא:

(בחר טופס לשליחה במייל)

הגשות למסלול מהיר הן הגשות שהתקבלו בטופס קול קורא ספציפי או בטופס קול קורא ייעודי להגשות מהירות.
על מנת לפתוח הגשה ללקטור, יש צורך במספר הגשה. להלן 10 הגשות האחרונות.

מספר הגשה שם המיזם שם המגיש/ה טופס מתאריך
1863 המוחרם יאיר קדר טופס תעודה מהיר 04/12/2021 07:57
1846 Allende Avraham Berne עד 10 07-2021 20/09/2021 08:26
1845 שוד השעונים נילי טל קול קורא תעודה 06-2021 05/09/2021 09:25
1844 מי התחיל תמרה גלעוז-עלי עד 10 07-2021 29/08/2021 18:20
1843 אלסיה (שם זמני) יהלי גת קול קורא תעודה 06-2021 29/08/2021 14:29
1842 להכניס מחבל הביתה טל בכר קול קורא תעודה 06-2021 12/08/2021 11:31
1841 געש איתמר אלקלעי עד 10 07-2021 11/08/2021 12:02
1840 על האש איתי בן יוסף עד 10 07-2021 11/08/2021 04:44
1839 הרחפן טל מילר עד 10 07-2021 10/08/2021 16:36
1838 צלם עודד בן נון עד 10 07-2021 08/08/2021 23:11

לצפייה בהגשות בטפסים למסלול מהיר:

על מנת לפתוח מסלול מהיר להגשה יש ללחוץ על הכפתור: "הוספת הגשה" ולמלא את השדות (מס' הגשה, לקטורים, סוג טופס).
מספר הגשה אינו מתווסף אוטומטית, יש לאתר קודם את מספר ההגשה ולהזין בשדה זה.
לאחר עדכון, ההגשה תתווסף לטבלה למטה. בטבלה זו ניתן לפתוח את הההגשה לשופטים ולגשת לחוות דעת.

לקטורים חדשים יש להקים מראש דרך "משתמשים" בניהול האתר. לקטורים קיימים ניתן לחפש בשדה: (להקליד את השם של הלקטור, רשימת שמות תופיע וממנה יש לבחור)

1
1

הגשות בהליך מהיר:

מספר הגשהשם המיזם
(קישורים להגשה המלאה)
שם הבמאי/תשם הטופסלקטורים (חוות דעת)פתיחת הגשה ללקטורים
1863המוחרםדוד אופקטופס תעודה מהיראסתי שושן: תסריט מלא, מרגש וסוחף. ברוך שפינוזה בין היהודים המושמצים בהיסטוריה מקבל לראשונה את הבמה הראויה לו דרך דמויות עכשוויות הקשורות אליו או עוסקות בו ובהגותו. הסיפור של שפינוזה עובר בבחירה מעניינית בדמותו של יצחק מלמד, זו דמות מרתקת בהקשר זה, בעיקר בשל העובדה שהוא מאלה ששנו ופירשו, שגדלו בעולם החרדי ויצאו ממנו ובכך טעמו את טעמה המר של הפניית עורף קהילתית. גם דמותו של האומן איתמר מנדס, מצאצאיו של שפינוזה כאמן מיוסר הסובל מדיסלקציה קשה וממוגבלות פיזית ויוצר אמנות המתכתבת עם עיסוקו של סבו הקדום, מרגשת מאוד ומלכדת בין נקודות הזמן ההיסטוריות. כיוון ששפתו של שפינוזה איננה עכשווית והסוגיות בהן הוא עוסק עמוקות ופילוסופיות, הבחירה בשימוש בציטוטיו של שפינוזה במהלך הסרט תוך הבהרת דבריו על ידי חוקרים בני ימינו, מאוד חשובה ומקורית. פחות הצלחתי להבין איך ייעשה שימוש בקולו של שפינוזה כפי שצויין בכמה מקומות והאם שימוש בקול בן ימינו שדובר (עברית?) יש בה כדי להוסיף מהימנות דוקומנטרית או לגרוע ממנה. כיוון ששאלת הסרט הנרטיבית המרכזית היא "איך מת שפינוזה?" ופתיחת הסרט וגילוי מסכת המוות דרך סצנות נוספות נותנות הבטחה כלשהי לפתרון התעלומה, חשתי מעין אכזבה כשלא נתגלתה התשובה לבסוף וחידת מותו של שפינוזה נותרה תעלומה. אמנם זה מתחבר מאוד להגות הספקנית של האיש ולמהות הסוגיות העולות בו, עדיין אשמח שמישהו יספר לי מתישהו את הסיפור האמיתי. לסיכום הדברים, נושא מרתק עם חשיבות אקטואלית לציבוריות הישראלית ולסוגיות המעסיקות את היהדות האוניברסלית, צורת הגשה מרתקת וצבעונית לנושא "כבד" ולהגות קשה להבנה ופיצוח. ככל שישכילו יוצרי הסרט לקיים את ההבטחה הגלומה ולפשט את הסוגיות הערטילאיות הללו בדבר שאלת האלוהות והטבע באופן נהיר ונגיש, באופן שבו הסיפורים האישיים יעבדו במימד הרגשי, אולי שפינוזה יהיה פחות מוחרם ממה שהוא כיום ויהפוך לזרם חשיבה נפוץ גם בקרב האורתודוקסיה.
אלקי הרשברג
נשלחה הזמנה