חדשות ועדכונים

פתיחת חממת XR בנושא משבר האקלים

ב – 6/10, אותו יום שישי שלא ידענו שיסמן עבורנו נקודת אל חזור, עוד התעסקנו עם הכנות לחממת XR בנושא משבר האקלים שהייתה אמורה להתקיים בנובמבר. זה היה אחרי שפרסמנו בקיץ האחרון קול קורא ליצירות נרטיביות במדיה חדשה, וקיבלנו מעל לשלושים הגשות, מתוכן בחרנו 8 פרויקטים מקוריים ומרתקים.
עברו שלושה חודשים מאז, וכידוע, הכול  השתנה. לצד הכאב האדיר שמלווה את כולנו כל הזמן (כל הזמן ממש), מצאנו דרכים להמשיך לקדם עשייה ויצירה קולנועית, וכן, אנחנו שמחים גם לספר עכשיו שהחממה יצאה לדרכה.
עברנו למודל היברידי וקיימנו השבוע את המפגש הראשון. כל זה לא היה קורה בלי השותפים הנפלאים שלנו: המכון הצרפתי בישראל – שגרירות צרפת בישראל, מכון גתה בישראל, מועצת הפיס לתרבות ואמנות – מפעל הפיס, פסטיבל NewImages ב-Forum des Images בפריז, בית הספר לקיימות והמעבדה לחקר מציאות מתקדמת – אוניברסיטת רייכמן.
את שמונת הפרויקטים שנבחרו לחממה ילוו ארבעה מנטורים/ות: מישל פיורליכט, יוצרת XR מנוסה מלונדון, אלן קואו, מנהלת שוק ה-XR בפסטיבל NewImages, סונקה קירשהוף, מנהל  INVR.SPACE, ו- Reallifefilms, יוצר וטכנולוג וסגן נשיא XR4EUROPE, והמנטור הרביעי, שהוא גם המנהל האומנותי ויוצר XR מנוסה – ניר סער.
עוד צפויים לנו מפגשים מרתקים עם מרצים ומרצות מצוינות מישראל ומחו"ל, שידברו על פיתוח, הפקה, גיוס תקציבים והפצה של יצירות XR מוגמרות. נמשיך לעדכן כאן על הכול, ונעלה גם חלק מההרצאות. Stay tuned.
דילוג לתוכן