האירוע יתקיים ביום שני, 29/6 בשעה 14:30 בסינמטק 2, והכניסה חופשית ברישום מראש – לינק למטה.
הפרויקטים המציגים:
46 מעשיהו | במאי, מפיק ותסריטאי: לירן עצמור, במאית אנימציה: טל קנטור
אחים שלי | יוצר: אורי פנחסי, הפקה: סטודיו הייב – עמית גיצלטר
דליה דלונגי | יוצרת/במאית: סוהיני טל
השיח שהציל אותי, בהשראת סיפורה של מאיה אלפר | במאי, תסריטאי וארט דיירקטור: אסף חנוכה, במאי אנימציה: אלכס אוראל, קומפוזיטור: עודד גרנות, הפקה: יוקה ומפלצות
זקן | יוצר: מאור שרביט, הפקה: סטודיו הייב – עמית גיצלטר
עוד בנעורי | תסריטאי, במאי ומפיק: אבידע ליבני, במאית אנימציה: מריאנה רסקין
רטריבר | יוצר, במאי, אנימטור: שאול לוי, מפיקים: חן חייפץ, שאול לוי
בהצלחה לכולם/ן, ונתראה!
רישום - כאן

