אנימציה

אירוע פיצ'ינג קצר אנימציה

האירוע יתקיים ביום שני, 29/6 בשעה 14:30 בסינמטק 2, והכניסה חופשית ברישום מראש – לינק למטה.

הפרויקטים המציגים:

 

46 מעשיהו | במאי, מפיק ותסריטאי: לירן עצמור, במאית אנימציה: טל קנטור

 

אחים שלי  | יוצר: אורי פנחסי, הפקה: סטודיו הייב – עמית גיצלטר

 

דליה דלונגי | יוצרת/במאית: סוהיני טל

 

השיח שהציל אותי, בהשראת סיפורה של מאיה אלפר  | במאי, תסריטאי וארט דיירקטור: אסף חנוכה, במאי אנימציה: אלכס אוראל, קומפוזיטור: עודד גרנות, הפקה: יוקה ומפלצות

 

זקן  | יוצר: מאור שרביט, הפקה: סטודיו הייב – עמית גיצלטר

 

עוד בנעורי | תסריטאי, במאי ומפיק: אבידע ליבני, במאית אנימציה: מריאנה רסקין

 

רטריבר  | יוצר, במאי, אנימטור: שאול לוי, מפיקים: חן חייפץ, שאול לוי

 

בהצלחה לכולם/ן, ונתראה!

רישום - כאן
דילוג לתוכן